REKLAMY

Reklamy nám prepaľujú v mozgu citlivé okruhy, schopné analyzovať situácie v celej šírke aj na mimoverbálne - visuálnej úrovni a nahradzujú ich hypertrofiou centier túžiacich po okamžitom uspokojení a presýtení farebnými dojmami. Priemerná schopnosť sa sústrediť klesá na cca 7-10s a pokiaľ sa do tej doby nepodarí uchopiť myšlienku, je táto zabudnutá s tým, že pocit z toho je ,,nuda". Toto sa stále systematicky posilňuje a vo výsledku už človek nieje schopný samostatne myslieť, ostáva len funkcia biorobot-automat, keď už môže len podľa zvonku mu dodaných schém, mechanicky reagovať na jednoduché stereotypné zvládnuteľné situácie.

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky